What's going on here?

 Whats going on here? My master is tapping at his keyboard all the time. I want him to take me for a walk. Or at least scratch my chin. I say to myself "Keep your chin up, keep it up. Soon we'll see something thrilling. Soon!"


  Vad är det som pågår här egentligen? Husse sitter och knackar på tangentbordet hela tiden. Jag vill att han ska ta med mig på en promenad. Eller åtminstone klia min haka. Jag säger till mig själv: "Upp med hakan, upp med den.  Snart blir det något spännande. Snart!"



Kommentarer:
Postat av: Dag

"...Husse sitter och knackar på tangentbordet hela tiden..." Anders, nu är det väl dax ändå att ta ett Break! Så här har du nu hållit på i 10 dygn, eller nåt ditåt. Har du sökt för detta tangentomana beteende? Ser du inte att hunden känner sig be-tryckt (sic!)? Nu är det bara att - enligt mitt sätt att bedöma motsvarande schizoida syndromsymptom att be tjänstgörande Syster på samma plan om en droppflaska - du kanske ställer fram 47:orna och drar mot Gallerian så vi kan ta en bloggkaffe. Hundens reaktioner gör mig orolig. Dessutom har du mage att i skrivande sena timme ha klättrat upp bland Top 7 på Portalen. Du behöver nu en rast efter 10 dagars bild och bokstavsproduktion. Eller, hur blir det nu? Har du fått fram bootsen? Kommer du ihåg din gamle granne, månne? Det är snart fullmåne nu, Anders. Vi ses på Gallerian! Broderligen/Dag


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits